Vraag een voorstel aan
Bestuurder-en passagiersidentificatie

Hoe werkt u productiever met digitale identificatie?

Deel dit artikel:

Hoe kan technologie u helpen om de risico’s die uw bedrijf loopt te beperken? Hoe vermijdt u fouten in de berekening van de uren die uw teams presteren, beperkt u schade aan voertuigen als u weet wie er verantwoordelijk voor is, vermindert u het aantal verkeersboetes of vermijdt u een slecht bedrijfsimago door het rijgedrag van uw (anonieme) chauffeurs?

Hoe beheert u medewerkers die buiten uw bedrijf aan de slag zijn? Is het mogelijk om bestuurders en passagiers digitaal te volgen voor een hogere productiviteit?

Uw mobiele medewerkers proberen op te volgen via de klassieke manier wordt al snel ondoenbaar. En nog erger: uw bedrijf loopt veel risico’s! Hoe weet u wie een voertuig bestuurt? Is die persoon daarvoor bevoegd? Respecteert hij of zij de rij- en rusttijden? Wie zijn de andere inzittenden? Hoe geeft u hen snel een nieuwe opdracht? Hoe controleert en berekent u de werktijden? Deze vragen en twijfels wegen uiteindelijk op de productiviteit van uw bedrijf en verhogen onnodig de kosten van uw bedrijfsactiviteiten. Toch biedt de technologie u een waaier aan oplossingen.

Waarom bestuurders en passagiers identificeren?

De voordelen zijn duidelijk: u beschikt in real time over alle informatie die u nodig hebt voor een perfect beheer. U weet bijvoorbeeld welke bestuurder op welk ogenblik met welk voertuig rijdt. Gebeurt er een ongeval? Een overtreding van het verkeersreglement? Dan weet u wie er “verantwoordelijk” voor is. U optimaliseert ook het toekennen van opdrachten aan teams op basis van de rijtijden van de bestuurders, enz. En nog beter: de technologie maakt het administratieve werk van uw HR-afdeling eenvoudiger en beperkt het risico op diefstal van uw voertuigen.

Digitale technologie voor uw identificatiebehoeften

Er bestaan veel technologische hulpmiddelen die bestuurder en passagiers dwingen om zich te identificeren vóór ze vertrekken. Eén ervan is Mobi-LED, een slim uitleesapparaatje dat geschikt is voor talrijke badges (Construbadge, LisaBadge, enz.) en sticks. Of gebruik hiervoor “gewoon” een smartphone waarop de app Securysat Worker is geïnstalleerd. Waar uw medewerkers zich ook bevinden, u beschikt altijd in real time over alle informatie, overzichtelijk en helder, mét naleving van alle privacyregels.

Onmisbaar voor de bouw

Hoe belangrijk digitale identificatie is, blijkt perfect op een bouwterrein. De informatie die op de bouwplaats wordt ingezameld, is onmiddellijk beschikbaar op kantoor. Uw administratief team krijgt het dus veel makkelijker, de productiviteit stijgt en uw kosten dalen. Bovendien voert de software automatisch talrijke berekeningen uit. Enkele voorbeelden:

  • berekening van de gewerkte uren om de lonen te bepalen,
  • automatische berekening van de mobiliteitspremies,
  • eenvoudige en geautomatiseerde naleving van de wettelijke verplichtingen (zoals Check In At Work),
  • vereenvoudigde facturatie aan uw klant (op basis van de gewerkte uren van het personeel),
  • optimale toewijzing van opdrachten volgens de beschikbare mensen en middelen.
Terug naar alle artikelen >

Bestuurders- en passagiersidentificatie

Zie in real time wie uw voertuigen bestuurt en wie de passagiers zijn
Ontdek