Vraag een voorstel aan

Métiers

Bouw

Uw bouwvakkers leiden en superviseren

Ontdek alle oplossingen gewijd aan de bouwsector

In de bouwsector werkt het merendeel van het personeel op mobiele basis. Daarom is het administratief beheer des te ingewikkelder: het is niet eenvoudig om de tijd te bepalen die de werknemers ter plaatse doorbrengen, het bedrag van de mobiliteits- en reispremies, de duur van de diensten, het verloop van de werven, de verlofperiodes, de afwezigheden, de overuren,….

Vandaag de dag vereenvoudigt een systeem als Securysat dit dagelijkse beheer en stelt u in staat om :

  • Vereenvoudig de berekening van mobiliteitsbonussen
  • Maak volledig geautomatiseerde aangiften
  • Maak aanzienlijke besparingen
  • Het vertrouwen met de klant versterken
  • Zorgen voor een snellere en meer responsieve follow-up

Geolokalisatie van uw voertuigen en traceren van uw gereedschap en klein materiaal

Een eenvoudige GPS-tag in uw voertuigen zorgt ervoor dat de bewegingen van uw voertuigen nauwkeurig kunnen worden gevolgd. Door geavanceerde functies toe te voegen, zoals ecorijden, onderhoudsbeheer, brandstofopsporing of ongevallenanalyse, beschikt u over alle instrumenten die u nodig hebt om het gebruik van uw wagenpark te optimaliseren en tegelijk de exploitatiekosten drastisch te verlagen.

Efficiënt beheer van gereedschappen en klein bouwmaterieel is een belangrijk punt geworden in de sector.

Door uw gereedschap en apparatuur uit te rusten met autonome tags of zenders (RFID- of BLE-tag), kunt u op elk moment de positie van uw activa kennen.
Deze bakens of zenders, die op batterijen werken en een levensduur van enkele jaren hebben, kunnen binnen een straal van 100 meter worden gedetecteerd.

De voordelen zijn talrijk:

  • Bereken uw personeel door elk gereedschap aan een voertuig en dus aan een chauffeur te koppelen
  • Visualiseer de posities van uw activa, de persoon die er verantwoordelijk voor was
  • Een inventarisatie in real-time van de bouwplaats uitvoeren door de bedrijfsmiddelen ter plaatse te identificeren
  • Verbeter de optimalisatie en het gebruik van uw werfuitrusting
  • Vermijd vergissingen en verminder verlies of diefstal

Aidoo, het interventiebeheer voor de bouwsector

Aidoo mobile is een applicatie voor smartphones en tablets waarmee u de diensten van uw mobiele medewerkers kunt beheren en volgen: of het nu gaat om installateurs en onderhoudstechnici, verwarmingsmonteurs, zwembadinstallateurs, liftinstallateurs,….

Met deze eenvoudige, innovatieve en gedematerialiseerde oplossing kunt u :

  • Optimaliseer interventieschema’s:Dankzij realtime communicatie met het personeel op het terrein kunt u bepaalde missies toewijzen aan de arbeider die zich het dichtst bij een interventiegebied bevindt en noodmissies integreren
  • Zorgvuldig en betrouwbaar toezicht op de prestaties van uw personeel: U kunt de tijd weten die nodig is voor een interventie, het werkelijk uitgevoerde werk, de ondervonden problemen, de gebruikte onderdelen,…
  • Registreer de diensten met alle technische informatie die ermee verband houdt: Met Aidoo mobile heeft uw personeel de mogelijkheid om foto’s te nemen voor en na de interventie, ze bij de lopende rapporten te voegen en ze rechtstreeks naar u te verzenden, de klant rechtstreeks op het scherm van de smartphone of tablet te laten tekenen,…

Geen bonnen meer die opnieuw moeten worden gecodeerd, fouten en geschillen! Uw factureringscyclus wordt aanzienlijk verkort.

Traceer real-time rijtijden en download uw sociale gegevens op afstand

Echte tijd:

  • Volg en volg de rij- en rusttijden van uw chauffeurs in real time
  • Veilig uw chauffeurs en voorkom overtredingen
  • Nieuwe missies toewijzen met volledige kennis van beschikbaarheid

Remote download van Tachy data:

  • Beheert de communicatie met het voertuig en de aangesloten tachograaf
  • Automatisch tachograafbestanden downloaden in elke gedefinieerde periode (week, maand,…)
  • Bestanden opslaan
  • Raadplegen van de gegevens door geautoriseerde gebruikers

Ontdek onze oplossing voor rijtijdenberekening (Tachy) >

Timing en berekening van werktijden

Elke dag, op basis van de badging in de voertuigen, op een prikklok of op een mobiele applicatie, verkrijgt u de berekening van de tijd van aanwezigheid (vergoeding) en de tijd van dienst per site (facturatie – rentabiliteit)

  • Aanwezigheidstijden van werknemers berekenen: Automatisch aanwezigheidstijden verkrijgen door de begin- en eindtijd van de dag, overuren, afronding,… te configureren
  • Berekening van de servicetijden: U krijgt een nauwkeurige analyse van de servicetijden per werklocatie door de reistijden, pauzetijden en tijden in twee badges uit te splitsen

Ontdek onze Tijdregistratie oplossing >

Identificeer uw bestuurders en passagiers

  • Traceer en controleer de bewegingen van uw werknemers
  • Rekening houden met uw chauffeurs
  • Analyseer het rijgedrag van uw chauffeurs

Er zijn verschillende identificatieoplossingen: mobiele applicatie, dallas sleutels of RFID badges

Ontdek onze bestuurders en passagiers identificatie oplossing >

Inchecken-op-het-werk

Securysat en aidoo oplossingen zijn 100% compatibel met CheckInAtWork.

CheckInAtWork is de verplichting om de aanwezigheid ter plaatse te registreren bij de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid (RSZ) voor alle vastgoedwerken vanaf een bedrag van 500.000€.

Alles gebeurt automatisch: op basis van de badging in de voertuigen, van een prikklok of van de verschillende mobiele toepassingen van Viasat, worden de Checkinatwork-aangiftes automatisch naar de administratie gestuurd.
Deze uren kunnen te allen tijde worden gecorrigeerd in geval van een vergissing of een weglating.

Ontdek onze CheckInAtWork oplossing >