Vraag een voorstel aan

Bouw

Uw bouwvakkers leiden en superviseren

Ontdek alle oplossingen voor de bouwsector

In de bouwsector werkt het merendeel van het personeel op mobiele basis. Daarom is het administratief beheer des te ingewikkelder: het is niet eenvoudig om de tijd te bepalen die de werknemers ter plaatse doorbrengen, het bedrag van de mobiliteits- en reispremies, de duur van de diensten, het verloop van de bouwprojecten, de verlofperiodes, de afwezigheden, de overuren,….

Vandaag de dag vereenvoudigt een systeem als Securysat dit dagelijkse beheer en stelt u in staat om :

  • De berekening van mobiliteitsbonussen te vereenvoudigen
  • Volledig automatisch aangiften op te stellen
  • Aanzienlijk te besparen
  • Het vertrouwen van de klant versterken
  • Voor een snellere en meer responsieve follow-up te zorgen

Geolokalisatie van uw voertuigen en traceren van uw gereedschap en klein materiaal

Een eenvoudige GPS-tag in uw voertuigen zorgt ervoor dat de bewegingen van uw voertuigen nauwkeurig kunnen worden gevolgd. Door geavanceerde functies toe te voegen, zoals milieuvriendelijk rijden, onderhoudsbeheer, brandstofopsporing of ongevallenanalyse, beschikt u over alle instrumenten die u nodig hebt om het gebruik van uw wagenpark te optimaliseren en tegelijk de exploitatiekosten drastisch te verlagen.

Efficiënt beheer van gereedschappen en klein bouwmateriaal is belangrijk voor de sector.

Door uw gereedschap en apparatuur uit te rusten met autonome tags of zenders (RFID- of BLE-tag) kunt u op elk moment de positie van uw activa kennen.
Deze bakens of zenders, die op batterijen werken en een levensduur van enkele jaren hebben, kunnen binnen een straal van 100 meter worden gedetecteerd.

De voordelen zijn talrijk:

  • Leg de verantwoordelijkheid bij uw personeel door elk gereedschap aan een voertuig en dus aan een bestuurder te koppelen/li>
  • Raadpleeg de posities van uw activa, de persoon die er verantwoordelijk voor was
  • Maak in real time een inventarisatie van de bouwplaats door de bedrijfsmiddelen ter plaatse te identificeren
  • Verbeter de optimalisatie en het gebruik van uw bouwplaatsuitrusting
  • Vermijd vergissingen en verminder verlies of diefstal

Aidoo, interventiebeheer voor de bouwsector

Aidoo mobile is een app voor smartphones en tablets waarmee u de werkprestaties van uw mobiele medewerkers beheert en volgt. Zowel voor installateurs en onderhoudstechnici als voor verwarmingsmonteurs, zwembadinstallateurs, liftinstallateurs, ….

Met deze eenvoudige, innovatieve en digitale oplossing kunt u:

  • Interventieschema’s optimaliseren: dankzij realtime communicatie met het personeel op het terrein kunt u bepaalde opdrachten toewijzen aan de arbeider die zich het dichtst bij een interventiegebied bevindt en dringende opdrachten verwerken
  • Zorgvuldig en betrouwbaar toezicht op de prestaties van uw personeel: u weet hoeveel tijd nodig is voor een interventie, het werkelijk uitgevoerde werk, de problemen die ze hebben ondervonden, de gebruikte onderdelen,…
  • Registreer de diensten met alle technische informatie die ermee verband houdt: met Aidoo mobile heeft uw personeel de mogelijkheid om foto’s te nemen voor en na de interventie, ze bij de lopende rapporten te voegen en ze rechtstreeks naar u te verzenden, de klant rechtstreeks op het scherm van de smartphone of tablet te laten tekenen,…

Geen bonnen meer die opnieuw moeten worden ingevoerd, geen fouten en geschillen! Uw factureringscyclus wordt aanzienlijk verkort.

Traceer realtime rijtijden en download uw sociale gegevens op afstand

In real time:

  • Volg en controleer de rij- en rusttijden van uw bestuurders in real time
  • Beveilig uw bestuurders en voorkom overtredingen
  • Geef uw medewerkers nieuwe opdrachten met volledige kennis van beschikbaarheid

Tachograafgegevens op afstand downloaden:

  • Beheer de communicatie met het voertuig en de aangesloten tachograaf
  • Download automatisch tachograafbestanden in elke gewenste periode (week, maand, …)
  • Bewaar bestanden
  • Laat bevoegde gebruikers de gegevens raadplegen

Ontdek onze oplossing voor rijtijdenberekening (Tachy) >

Prikken en berekening van werktijden

Elke dag beschikt u over de berekening van de werktijden (voor de verloning) en de prestaties per project (voor facturatie en rentabiliteitsstudie). De gegevens zijn afkomstig van badging in de voertuigen, een prikklok of een mobiele app.

  • Aanwezigheid van werknemers: raadpleeg de aanwezigheid van uw werknemers met begin en einde van de werkdag, overuren, afronding,…
  • Berekening van de prestaties: nauwkeurige analyse per werklocatie, met uitsplitsing van reistijden, pauzetijden en gewerkte tijd tussen twee keer badgen

Ontdek onze oplossing voor tijdregistratie >

Identificeer uw bestuurders en passagiers

  • Traceer en controleer de verplaatsingen van uw werknemers
  • Wijs uw bestuurders op hun verantwoordelijkheid
  • Analyseer het rijgedrag van uw bestuurders

r zijn verschillende identificatieoplossingen: mobiele app, dallas-sleutels of RFID-badges.

Ontdek onze oplossing voor bestuurders- en passagiersidentificatie >

Inchecken op het werk

De oplossingen Securysat en aidoo zijn 100% compatibel met CheckInAtWork.

CheckInAtWork is de verplichting om op de bouwplaats de aanwezigheid van werknemers te registreren bij de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid (RSZ) voor alle vastgoedwerken vanaf een bedrag van € 500.000.

Alles gebeurt automatisch: op basis van de badging in de voertuigen, van een prikklok of van de verschillende mobiele toepassingen van Viasat, worden de CheckInAtWork-aangiftes automatisch naar de administratie gestuurd.
Een vergissing of iets vergeten? Geen probleem, u kunt de tijdstippen altijd nog corrigeren.

Ontdek onze CheckInAtWork oplossing >